Antall Innlegg : 32 Registration date : 07.12.2007
Tema: Battlefield 3 OPEN BETA info tråd - FAQ Tor Sep 29, 2011 2:10 am
I denne tråden kommer det til å ligge en liten FAQ om hvordan du kan få ta del i BF3 Open beta! Tråden kommer kun til omfatte PC versjonen.
FAQ
Når kan jeg spille battlefield 3 betaen?
Sitat :
betaen begynner den 29. September, mellom kl. 14:00 og 20:00 Norsk tid. Betaen avsluttes den 10. Oktober.
På hvilket språk vil betaen være på?
Sitat :
Engelsk. l2read.
Må jeg være invitert til betaen?
Sitat :
ALLE er invitert! Det vil si at alle kan spille, uansett(nesten). merk ordet OPEN, i open beta.
Er det noen restriksjoner på hvor mye jeg kan spille betaen?
Sitat :
Nei. Spill så mye du vil, og så lenge du vil frem til den 10. oktober. Serverne vil være oppe 24/7, med unntak av server maintenance.
Hvordan kommer jeg meg inn i betaen?
Sitat :
På pc trenger du Origin, hvor betaen vil dukke opp i origins "demo section".
Representerer betaen kvaliteten på BF3 ved release?
Sitat :
Nei, som alle BETAER(merk ordet BETA) er det masse faenskap, som bugs og performance spjåk. Dette vil trolig ikke være altfor gærnt sett ut fra folk som allerede spiller og det faktum at EA aldri ville sluppet et spill ut i OPEN BETA, om det hadde vært balle.
Nei, men du beholder nicket ditt som er koblet til Origin kontoen din
Hva er battlelog?
Sitat :
Battlelog er en gratis sosial platform hvor du kan sosialisere, se på statsa dine og planlegge neste game. Litt gay egentlig. Sjekk ut http://battlelog.battlefield.com
Kan jeg bytte nick ingame?
Sitat :
Nei. Dette er linket til Origin accounten din. FOR ALLTID.
Får jeg noe kult for å være med i betaen?
Sitat :
Nei, absolutt ikke. Men du får en lett homofil badge/achievement om du er medlem av EA's Gun Club, hva nå enn det er.
Hva er systemkravene til BF3 Betaen?
Sitat :
MINIMUM REQUIREMENTS OS: Windows 7 or Vista (SP2) Installed: Origin CPU: 2 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz) or better RAM: 2GB or more Hard Drive: 20 GB free Disc Drive: DVD-Rom Video: 512 MB or greater DirectX 10 or 11 compatible card with latest drivers (AMD Radeon 3000 or later, NVIDIA GeForce 8 or later) Sound: DirectX 10 or 11 compatible card Internet: broadband connection
RECOMMENDED OS: Windows 7 64-bit CPU: Quad-core or better RAM: 4 GB or more Video: 1024 MB or greater DirectX 11 compatible card (ATI Radeon 6950 or later, NVIDIA GeForce GTX 560 or later)
Sist endret av mantits den Tor Sep 29, 2011 11:15 am, endret 2 ganger
mantits Chief !
Tema: Caspian Border Tor Sep 29, 2011 11:13 am
Før betaen ble sluppet var det kun snakk på at denne ville inneholde Metro mappet(paris) og RUSH mode, ala type BF:Bc2.
Den tradisjonelle conquest modusen ER riktignok tilgjengelig, til tross for at dette ikke proklameres av EA selv.
Sjekk ut god gammal dags Battlefield Conquest på "caspian border" under:
Mammoth5k cummshooter
Antall Innlegg : 741 Age : 31 Location : INFIDEL Registration date : 17.07.2007
Tema: Re: Battlefield 3 OPEN BETA info tråd - FAQ Tor Sep 29, 2011 4:45 pm
damn! godt jobbet! :p
mantits Chief !
Tema: Re: Battlefield 3 OPEN BETA info tråd - FAQ Tor Sep 29, 2011 4:56 pm
PROBLEMER MED ORIGIN? LES DETTE!
Som dere sikkert skjønner er det nå duket for å laste ned betaen! selv sitter jeg på 15% og venter på at den skal bli fullført, laster ned med 1.5mb/s så går jo relativt radig!
Riktignok er det slik at mange sliter med å få lastet ned, samt i det hele tatt få startet origin.
Følgende fremgangsmåte bør testes av DEG om du ikke sitter her som meg og ser de herlige prosentene bli lastet ned av betaen. Dette er da om alt ikke går smertefritt, men at du f.eks ikke blir logget inn --> plassert i offline modus, eller bare møter en grå skjerm.
1. Logg inn og ut og inn og ut og inn og ut *repeter 50 ganger*, helt til du får fram "hovedskjermen" hvor det er spill å kjøpes osv. 2. Midt på denne siden står det "Bf3 beta tilgjengelig" (eller noe i den duren) 3. Trykk på dette "bildet" 4. vent i cirkus 2 min(tar en stund før noe skjer) 5. du blir redirecta til noe mer 6. trykk last ned 7. trykk på "klar til nedlasting" 8. godta alt av ymse copyrightlover og ting som gjør at du selger møydommen din til EA og DICE 9. VENT 10. spill